A weboldalak szövegénél az egyik legfontosabb szempont, hogy megfelelő címeket adjunk, mivel az interneten való szörfölés során, csupán ezek adják el magát a tartalmat a látogatóknak, ezek hozzák a kattintást. Elsőként utána kell nézni annak, hogy milyen címadási technikák léteznek és melyek hasznosak a keresőmarketing szempontjából. Figyelni kell a cím hosszára és a SEO-ra is, mellette az is hatékony tartalommarketinges stratégia, hogy személyesen szólítjuk meg olvasókat. Szakértők szerint, az ideális cím 60 karakter körül van, mivel ezt kényelmesen átfuthatja a potenciális látogató. Ha több címet is kitaláltál és nem tudsz közülük választani, vedd ugyanazt a tartalmat és tedd közzé két eltérő címmel. A tartalommarketinges módszereket érdemes kipróbálni minden csatornán külön-külön, a Twitter-től kezdve, a Facebook-on keresztül, az RSS feedig vagy a fórumokig, így látható, hogy hol melyik válik be leginkább. Nem szabad feladni, ha nem leszel azonnal sikeres a munka eredménye, hiszen idővel biztosan meglátszik majd.