Ami igazán számít az általában nem kézzel fogható. Nincs ez másképp akkor sem, ha a saját cégünkről van szó. Mikor belépsz az irodádba, műhelyedbe, rendelődbe körbevesznek azok a tárgyak, melyekhez nagy erőbefektetéssel jutottál hozzá. Azonban minden, amit látsz tulajdonképpen a felét sem éri annak, amit a felszín takar.
Az, hogy az ügyfelek, a munkatársak vagy az utcán sétáló ember mit gondol, amikor meglátja a céged emblémáját vagy, hogy az interneten milyen hírek keringenek a vállalkozásodról meghatározza a céged jövőjét. Ha fejlődésre vágysz, akkor ez az, amibe tényleg érdemes befektetni. Hiszen ha a jó hírneved növekszik, garantált a sikeres fejlődés.
A jó hírneved növelésére ma már több módszer is létezik. Fontos tisztában lenni vele, hogy statisztikák támasztják alá, miszerint az emberek adnak az interneten fellelhető véleményekre. Sokszor az sem számít, ha a közzétett szövegből hiányoznak az alapvető dolgok és hitelességét veszti. Gondolok itt az olyan cikkekre, melyek dátum vagy szerző feltűntetése nélkül születnek.
Fontos tehát arra törekedni, hogy a hírek, melyek cégedről keringenek, a világhálón ne tartalmazzon negatív kritikát. Ha esetleg mégis belefutsz egy ilyen bejegyzésbe, semmiképp ne hagyd szó nélkül – mondd el a saját álláspontodat is, hiszen nem véletlenül halljuk sokszor, hogy „hallgatás, beleegyezés”. Ezen felül törekedj olyan oldalakon is feltűnni, amely a cégedet pozitívumként könyveli el. Ilyen például a Megbízható Cégek listája, melynek már alapvetően a neve arra mutat rá, hogy az ott található szolgáltatók megbízhatóak.