A gyógyhatású termékek magyar piacán számtalan gyártó és forgalmazó verseng a vásárlók kegyeiért. Van, aki milliókat költ reklámra, van, aki jól bejáratott marketingfogásokban bízik és van olyan is, aki a tanúsított minőségre alapoz, arra esküszik és a fogyasztók érdekeit tartja szem előtt, hiszen tudja, hogy valójában a gyártó érdeke is egyben. A cég és az általa forgalmazott Hillvital balzsam a magyar piacon olyan, mint a közmondásban a jó bor, aminek nem kell cégér.
Minősége, hatékonysága önmagáért beszél. Aki egyszer kipróbálta, tisztában van vele, hogy nincs oka más termékre váltani, mert megkapta, amit keresett.
A Hillvital balzsam magyar termék, összetevői kizárólag a természet adományai, hatékonyságát pedig a 90 százalékos vásárlói elégedettség és a Magyar Termék Nagydíj címének elnyerése támasztja alá. A Hillvital balzsam hazai pályán van, jól ismert, bejáratott, minőségi termék, ami számít felhasználóira, hiszen azok is kezdetektől számíthatnak a minőségére és hatékonyságára.