Minden cégnek lehetősége van olyan reklámozási megoldást alkalmaznia, amely növeli a cég ügyfeleinek számát. Ezt többféle módszerrel tehetik meg. Van például a hirdetés, amit feladhatnak televízióban, rádióban, vagy akár brossúra formájában. A szórólap gyártás népszerű folyamat, ráadásul nem is olyan bonyolult. Minden a tervezésen alapul. Egy jól megtervezett szórólap minden vásárló számára pozitív visszajelzést fog adni. A cég, ezáltal megnövelheti bevételeit. A szórólap gyártás során arra kell odafigyelni, hogy a szállítási költségek néhány darab esetében magasabbnak tűnhetnek, mintha 200-300 darabot rendelünk, hiszen a szállítási költség ebben az esetben a szórólap árához képest elenyésző lesz. A szórólap átadása a potenciális ügyfélkörnek nagyon egyszerű. A cég felbérelhet rá diákokat, akik az autók szélvédőjére tűzik a cédulákat, esetleg az emberek kezébe nyomják. Az üzletekben sok szórólapot látni, amelyekből bárki ingyen vehet. A vállalkozások a reklámozási folyamatokra külön pénzt kell félretenniük, vagyis a büdzsét ennek alapján kell kikalkulálniuk, hogy ne legyen benne csúszás.